2010年2月6日

手作。自已做。玻璃珠珠diy

其實呢個玻璃珠珠做法係來自維維的blog~
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!i5tU25mGEwFXPv5bt6w-/article?mid=1624

我自己又做一個我的小教學喇~




1: 工具:10蚊店買回來的透明珠璃珠珠~有2個size的~另外仲要有透明膠水一支(最好唔好用AA膠~我呢支就係以前買的~乾得慢,貼上去時仲可以有時間慢慢移好最佳位置;P ~大家可以買UHU貼都得~)


2:將珠珠貼上紙上面~
3:塗膠水~塗得唔勻都無緊要~最緊要貼上紙上時用少少力壓出d bubbles同,咁就可以另到膠水、珠珠同紙壓到裡面無空間~出來效果好睇d
4:待乾後沿邊剪出就完成喇!!

完成品^^

加d創意可以做磁石、頭飾、戒指咩都得~我就做左個頭飾,由我個囡囡做model~:

大家都來分享小手作喇:http://www.facebook.com/luluwarehouse

多謝觀看^^





沒有留言:

張貼留言

Recent News