2010年2月4日

韓國文具團購精選:怎樣分限量與缺貨 + 手作用品

韓國文具精品團購 第二團 1月開團中!!!! 成團喇!!

有興趣的朋友仔請盡快落orders~~謝謝^^

詳情:http://hk.myblog.yahoo.com/orezero-1111/article?mid=284

Facebook 有介紹不同類型產品的精選集 (同埋相關的link~):
http://www.facebook.com/album.php?aid=138701&id=227325494906&saved#/album.php?aid=138701&id=227325494906


靚靚的印章係上一團介紹過2篇,大家可以再去睇返:

印台印章篇1 印台印章篇2

印台印章3 + 手作用品

今次又再介紹一d新出品,好靚!!!! 我自己都好鍾意呀~~~喜歡做手作的朋友仔當然唔可以錯過喇!!!!

關於缺貨 與 限量

之前講過話有個橙色小icon係價錢旁的代表缺貨~~但我今日向訂購的網站staff了解清楚了~原來~這個小icon有2種意思

第一:On sale (減價)時限量

這並不是缺貨,而只是因為減價所以韓國網上寫上限量~其實貨源還很充足的!!

第一:只剩少量(即缺貨)

當你看到貨品無減價,而有這個小icon的話~就是代表缺貨了~據以往經驗係唔會訂到的!!!請留意!!

第三: 紅色小icon (真正代表缺貨了)

下面的Magic cut 剪花型器 好得意~用途可以好多呢~雖然圖中係用紙的,但我諗用布都一樣可以喎!!!! 價錢亦唔貴~4500won (約 港 幣 三十八左右)

2 則留言:

  1. 好想訂文具, 不過個網頁係韓文完全睇唔明呀.

    回覆刪除
  2. >Carrie: 我個blog有貼到d分類的links出來的:http://luluwarehouse.blogspot.com/2010/02/blog-post_8980.html~~
    如果您有裝google toobar的~可以按"翻譯",大約都譯到d韓文出來ga~不過第2團已經完左喇^^ 下次再開的時候再來參與丫~

    回覆刪除

Recent News