2010年2月4日

手作:自己刻。印章

之前睇其他blog友自己刻印章~好似幾好玩咁喎~~

同埋d工具、像皮膠都好容易買到~今日突然唔知點解咁心血來潮想去刻印仔~

哈哈哈~第一次刻得唔多好~不過我都滿意ga 喇~~自己刻出來有種好原始的味道呀!!

我鍾意蝴蝶結~所以就刻左個蝴蝶結!!!

今晚搞到好夜!!! >.< 各位晚安喇~~

—————————————————————————————

如果各位朋友仔有facebook可以來search "Lu Lu warehouse"(Lu Lu 請分開來打)加入做Fans喇~

Facebook newsgroup link: http://www.facebook.com/luluwarehouse

成為Lu Lu warehouse Facebook Fans可以睇到Fans專屬的手作電子書,近日zerolulu係到搜集緊一d日文同中文的手作書~~大家有咩喜好可以話我知ga~

我以後會將新消息首先係facebook發佈喔~~因為facebook方便過yahoo blog好多丫嘛(明顯我係懶人來喇~哈哈哈)

沒有留言:

張貼留言

Recent News