2010年2月4日

1月新品上架:金屬配件拉鏈扣 + Facebook Newsgroup

此blog只作宣傳用途,不販賣,如要購買請去LuLu warehouse拍賣商店喇!!謝謝^^

各位朋友仔~可能大家等左好耐~我又做得好慢......但終於都整理好d相喇~~

我近日幫LuLu warehouse係facebook裡面開左一個NewsGroup page~

如果各位朋友仔有facebook可以來search "Lu Lu warehouse"(Lu Lu 請分開來打)加入做Fans喇~

我以後會將新消息首先係facebook發佈喔~~因為facebook方便過yahoo blog好多丫嘛(明顯我係懶人來喇~哈哈哈)

大家如果睇到LuLu warehouse facebook裡面賣的都可以send message俾我買野的

需要開一個拍賣來bid都無問題~!!! 我都將d金屬配件放上yahoo拍賣的....不過又係需時甚久....所以大家有鍾意的可以先email我~或者留言俾我都無問題!!!

我自己覺得yahoo拍賣的功能唔係幾好用,又要收錢,功能又少,唉~~~比較起大陸的淘寶網真係差好多~就算台灣的yahoo拍賣都比香港的 好~yahoo的email又無啦啦會send唔出d email~總之香港yahoo收咁多錢應該做好d個服務先得ga.....(唔好意思,講講下扯到咁遠tim~~哈)

貼上facebook album上的金屬配件link俾大家~無facebook account的朋友仔都一樣可以睇到~有想買既野可以留言俾我丫^^

**全部金屬配件都係限量發售,限量5~20件不等請看介紹,售完即止!!!**

http://www.facebook.com/album.php?aid=133864&id=227325494906&ref=mf

沒有留言:

張貼留言

Recent News