2010年2月4日

韓國文具團購精選:印台印章3 + 手作用品

韓國文具精品團購 第二團 1月開團中!!!! 團員募集中!!

有興趣的朋友仔請盡快落orders~~謝謝^^

詳情:http://hk.myblog.yahoo.com/orezero-1111/article?mid=284

Facebook 有介紹不同類型產品的精選集 (同埋相關的link~):
http://www.facebook.com/album.php?aid=138701&id=227325494906&saved#/album.php?aid=138701&id=227325494906


靚靚的印章係上一團介紹過2篇,大家可以再去睇返:

印台印章篇1 印台印章篇2

今次又再介紹一d新出品,好靚!!!! 我自己都好鍾意呀~~~喜歡做手作的朋友仔當然唔可以錯過喇!!!!

Funnyman出品 (有好多不同的印仔同印台,價錢比較抵,為免被yahoo刪post,所以唔寫價錢喇,大家自己去睇喇 ) :
http://www.babosarang.co.kr/brand/brand_focus.php?brand_code=FUN

除有Lace印仔(第2幅圖,大約港 幣 二十幾一個)之外,仲有另一款有字(下圖)的~好鬼靚呀!!! (大約港 幣 三十幾一個 ):
http://www.babosarang.co.kr/product/product_detail.php?product_no=306253


http://www.babosarang.co.kr/product/product_detail.php?product_no=306252


除左印仔,仲有另一款印想推介下~~嘻嘻~~我上次都有買:

http://www.babosarang.co.kr/brand/brand_focus.php?brand_code=DQW




呢個做value pack,有印(26個字母選擇1個)、蠟燭、蠟(有3種色選擇)、匙羹~~
其實呢個品牌有賣單獨的字母印,但已經缺貨......>.< 各位如果係價錢旁睇到....下面橙色的icon仔,就係缺貨的意思喇!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言

Recent News