2010年2月4日

手作:自己做。頸鏈與耳環

之前答應blog友整個做小首飾的簡單steps出來~

我真係整得有d簡單tim~~如果睇唔明或者有問題可以再來問我丫~

工具:我用我papa家裡面有的工具來,無買新野~其實去jusco 10蚊店都可以買到呢d工具的~五金鋪都有~

配件:有d係珠仔街買落的~我已經儲埋儲埋好多喇多到用唔晒

自己配搭到喜歡的組合就可以動工喇!!

做頸鏈都一樣好容易~都係扣下呢樣扣下果樣咁~~方法真係得:用扁嘴鉗打開d扣/圈,掛上適當的地方,然後用鉗鉗返埋~好簡單~

完成喇!!! 水晶珠珠呢,就要用T字針先可以將佢地掛起的,方法下次再教喇,因為我唔記得影呀~~

我係鏈最後加上另一款的鏈同小掛片~因為我想做到有dd高級的感覺XDD (因為外面買的鏈通常會掛呢d野ga嘛~)

對耳環做到d雀仔好似係鳥巢咁的效果~~哈哈哈

以上配件:圓形小鳥、金色小掛片,豆豆扣都可以係LuLu warehouse拍賣搵到喔~(仲要藉機宣傳下)

沒有留言:

張貼留言

Recent News